Maisto papildų sportininkams pramonė pastaraisiais metais auga taip sparčiai, kad kartais net sunku suprasti kodėl. Kol vieni gamintojai skelbia bankrotą, jų vietą užima kiti. Begalinis sporto papildų populiarumas būtent ir priveda prie gamintojų skaičiaus augimo. Iškyla netik nauji fabrikai, bet ir kuriami mažmeninės bei didmeninės prekybos tinklai, ypač didėja internetinių, siūlančių maisto papildus sportui parduotuvių skaičius. Viena iš https://www.perfectbody.lt , kurioje galite rasti net virš 40 skirtingų prekinių ženklų produkcijos. Skamba patraukliai, tačiau kai reikia išsirinkti norimą produktą, gamintojo pasirinkimas gali sukelti ir daug klaustukų.
Kol vieni siūlo pigesnę produkciją dėl nuolat augančios konkurencijos, kiti siūlo kokybę ir didesnę kainą. Tačiau ar tikrai didesnė papildo kaina nulemia jo kokybę? Būtent į tai ir bandysime atsakyti. Iš esmės, žmogus kuris gerai supranta marketingo gudrybes, galėtų pasakyti, kad didesnė papildo kaina sukuria jam vertę. To pasekoje, žmogus linksta ignoruoti pigesnius papildus ir rinktis brangesnius. Tačiau pagrindinis klausimas iškyla, ar toks žmogus tikrai nepermoka pasirinkdamas vertę? Atsakymas absoliučiai ne, ypač kai kalba eina apie tai, ką dedame į burną. O mes bet ko, tikrai nenorėtume ten dėti. Pigiuose maisto papilduose gali būti naudojamos netik prastos kokybės žaliavos, tačiau gali būti ir mažesni veikliųjų medžiagų kiekiai.
Stebuklingų kainų kokybės atžvilgiu praktiškai nebūna. Įsigyje pigų papildą su atrodo net ir stulbinamai gera sudėtimi bei didžiuliu porcijų kiekiu, galite labiau nusivilti nei manėte. Kaip ir minėjome, pigūs papildai naudoja prastenės kokybės žaliavas. Prastos kokybės medžiagos – tai medžiagos kurios išgautos naudojant prastos modernizacijos įrenginius; kelių ar net keliolikos metų senumo medžiagos, ko pasekoje gali drąstiškai kristi efektyvumas ir veikliųjų medžiagų sandara; medžiagos apdorojimas netinkamoje temperatūroje, pvz išrūgų baltymai; prastas įpakavimas, ko pasekoje veikliosios medžiagos gali gauti drėgmės ir gali kisti jų struktūra nuo temperatūros svyravimų. Visa tai – neigiamai veikia maisto papildo efektyvumą. Todėl norėdami užtikrintos kokybės, turėtumėte rinktis brangesnius produktus, kas gali garantuoti taip laukiamą efektą.
Pasitaiko atvejų, kai gamintojas siūlo ir tiesiog žemą kainą dėl nustatyto mažo antkainio. Tokiu atveju, gamintojui labiau aktualu parduoti tiesiog galutiniam vartotojui, skiriant mažai dėmesio distribucijai (kad jų produkciją platintų kitos įmonės). Distribucija – tai kitos įmonės platinančios to gamintojo maisto papildus kitoms įmonėms. To pasekoje, kitos kompanijos nėra linkusios pirkti tokios produkcijos dėl per galimai mažų antkainių, kuriuos nustato netik pats gamintojas, bet ir per mažos rinkos kainos. Todėl pačiam gamintojui nelieka nieko kito, kaip tik daryti viską, kad kuo daugiau parduotų galutiniam vartotojui, kurį kaip mat patrauks žema produkto kaina su gera reklama ir sudėtimi. Taigi, kita išvada tokia, kad net ir pigesnis produktas lyginant su kitų konkurentų, gali suteikti tokį pat ar net stipresnį poveikį. Tačiau rizika nusipirkti prastos kokybės papildą, bet kokiu atveju išlieka didesnė. Arba galite pirkti brangesnius, kokybiškus produktus, arba bandyti labiau gilintis į gamintojus, siūlančius mažesnes kainas, analizuojant jų gamybos metodus bei sudėtis. Jums rinktis.