Laisvalaikis

Viešbučio sėkmės paslaptis – apkūnus administratorius

Pigių skrydžių mėgėjai, kai reikia rašyti atsiliepimus apie viešbučius, dažnai negali tiksliai pasakyti, kodėl, tarkime, Berlyne nakvynė patiko, o Londone ne. Nors apsistojo to paties tinklo įstaigoje. Kaip tikina Pensilvanijos universiteto mokslininkai, priežastis gali būti viešbučio administratorius. Paaiškėjo, kad teigiami atsiliepimai apie nakvynės namus rašomi ne tik dėl to, kaip greitai suteikiamas numeris, ar yra nemokamų užkandžių. Kuo apkūnesnis administratorius, tuo atsiliepimai geresni.

Tyrimo dalyviams pateikdavo viešbučio administratoriaus nuotrauką ir pasakodavo apie problemą, kurią šiam darbuotojui reikėtų išspręsti. Problema buvo ta pati rodant tiek smulkaus, tiek tvirto sudėjimo administratoriams, rašo „Daily Mail“. Tyrime naudotos 169 realiai nakvynės namuose dirbančių administratorių nuotraukos.

Žmonės, kuriems patinka pigūs bilietai, pripažino, kad kai prie priėmimo stalo sėdi moterys, turinčios šiek tiek antsvorio, jie jaučiasi saugesniais, nes pasąmoningai mano, jog šitie žmonės geresnis ir geriau susitvarko su savo pareigomis. Be to, pigių kelionių mėgėjai pažymėjo, kad apkūnios moterys jiems kur kas priimtinesnės nei puikiai treniruotos ir lieknos jų kolegės. Be to, tokių žmonių profesinis pasirengimas ir atitikimas užimamoms pareigoms kur kas didesnis nei sportiškų kolegų.

Mokslininkai sako, kad jų tyrimo rezultatai bus svarbūs viešbučių valdytojams, kuriems reikia rinkti personalą. Iki šiol dauguma tinklų ir pavienių nakvynės vietų orientavosi į standartinius „modelio“ tipo darbuotojas, turinčius idealų kūno masės indeksą.

Daugiau informacijos tinklalapyje Pigusskrydis.lt