„Maxima“ pristato naują firminį prekės ženklą: gintaru praturtintos kosmetikos liniją vyrams „Vėjas“

Didžiausias prekybos tinklas Lietuvoje, „Maxima“, pristato naują, firminį prekės ženklą – vyrams skirtos kosmetikos liniją „Vėjas“. Šios produkcijos išskirtinumas – sudėtyje esantis, „Lietuvos auksu“ vadinamas gintaro ekstraktas, pasižymintis odą puoselėjančiomis savybėmis. Tai jau antroji privataus prekės ženklo kosmetikos linija, kurią pristato prekybos tinklas. Prieš metus pasirodžiusi kosmetika „Nida“, skirta moterims, viršijo visus lūkesius ir davė akstiną „Vėjo“ atsiradimui.

Paklausa auga

„Stebime tendenciją, jog mūsų pirkėjams vis svarbesnė tampa jų vartojamų produktų kilmė, tad poreikis lietuviškiems gaminiams, taip pat ir kosmetikai, tik auga. Lietuviškos prekės mūsų pirkėjams artimesnės, jos laikomos natūralesnėmis, labiau tinkamomis. O didėjantį poreikį lietuviškai kosmetikai įrodė pagal mūsų užsakymą sukurtos, moterims skirtos kosmetikos linijos „Nida“ populiarumas. Nuo praėjusių metų rudens, kai produkcija pasirodė rinkoje, lyginant su vidutiniu 2017-2018 m. pardavimų kiekiu, „Nidos“ kosmetikos gaminių paklausa išaugo daugiau nei 3 kartus. Tai paskatino mus ne tik trečdaliu išplėsti šios linijos asortimentą, bet ir atrasti nišą vyriškos kosmetikos pasiūloje“, – sako V. Drulienė. 

Iš viso rinkoje jau pasirodė 14 naujų, firminių „Maximos“ produktų, pažymėtų prekės ženklu „Vėjas“, sukurtų vyrams pasirūpinti kasdienine savo kūno priežiūra. Tai veido ir kūno prausikliai, losjonas ir balzamas po skutimosi, veido odos kremai, įvairios paskirties šampūnai ir kondicionieriai plaukų priežiūrai.

Išskirtinis ingredientas – gintaras

„Kosmetikos linija „Vėjas“ sukurta čia, Lietuvoje, atsižvelgiant į klimatines sąlygas ir naudojant itin kokybiškus ingredientus, natūralius ekstraktus: šalavijų, dilgėlių, jūros mineralų, alavijų. Tačiau esminis šios kosmetikos linijos išskirtinumas – pagrindinis sudėtyje esantis komponentas – gintaro ekstraktas. Yra žinoma, kad „lietuviškas auksas“ pasižymi ypatingomis, odą puoselėjančiomis savybėmis. Jis stiprina apsauginį odos barjerą, saugo ją nuo drėgmės praradimo bei išsausėjimo. O gintaro rūgštis veikia kaip antioksidantas, pasižymintis intensyviomis drėkinimo savybėmis“, – teigia V. Drulienė.

„Vėjo“ ženklu pažymėtą produkciją, kaip ir kosmetikos linijos „Nida“ produktus, specialiai „Maximai“ gamina lietuviška bendrovė „Cosmoway“.

„Kita tendencija, paskatinusi mus savo klientams pristatyti „Vėją“ – pastebimas didesnis dėmesys rūpinimusi savo išvaizda. Fiksuojame, jog ir moterų, ir vyrų pirkėjų pirkinių krepšeliuose vis dažniau atsiduria ne tik įprastai naudojamos higienos priemonės, bet ir specialūs produktai odos ir plaukų priežiūrai.

Kadangi naujos kosmetikos linijos gaminiai sukurti pabrėžti vyriškas savybes ir mėgautis kasdiene gaiva, tikime, jog pasirinkę „Vėjo“ kosmetikos linijos gaminius, vyrai ras visą tai, ko jiems reikia, norint pasirūpinti kasdienine savo kūno priežiūra nuo… iki…“, – priduria „Maximos“ komercijos vadovė.

Vyriškos kosmetikos linijos „Vėjas“ gaminius „Maximos“ pirkėjai gali įsigyti už itin patrauklią kainą: produkcijos kainos svyruoja nuo 1,99 iki 4,59 eurų už prekę.

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 245 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Lilija Eizintienė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

(Perskaityta per mėnesį: 25, iš jų šiandien: 1.)

About Moteruklubas.lt