Mada

Firminiai drabužiai gali tapti itin praktišku pasirinkimu

Nepriklausomai nuo to, koks kriterijus bus pasirinktas, akivaizdu, jog žmonės tarpusavyje labai skiriasi. Vienas tokių – žmonių požiūris į savo įvaizdį (aprangą, avalynę, aksesuarus, taip pat šukuoseną, makiažą bei kitas detales). Galima išskirti įvairius mąstymo „vingius“ („man vienodai, kai atrodau“, „svarbiausia – patogumas“, „noriu išsiskirti“ ir pan.), tačiau šį kartą daugiausia dėmesio kreipiame į žmonių požiūrį, susijusį su firminiai rūbais. Taigi, ar, pavyzdžiui „Calvin Klein“ drabužiai tėra bereikalingas mados vaikymasis, o gal – praktiškas pasirinkimas?

Išvydę žmogų, apsirengusį „Calvin Klein“ prekiniu ženklu puoštais rūbais, automatiškai šiam priskiriame aukštesnės visuomenės klasės „etiketę“. Tačiau nepriklausomai nuo to, kokias pajamas žmogus „generuotų“ ar kokiame sektoriuje dirbtų, apie jo santykį su mada tai dar nieko nepasako. Net prabangiausi rūbai, nesugebant šių tinkamai suderinti (nebūtina turėti įgimto stiliaus pojūčio), gali atrodyti juokingai ir „iškristi iš konteksto“. Tad tokiu atveju teiginys, jog „Calvin Klein drabužiai“ tėra susiję su noru parodyti savo „vertę“ visuomenėje, yra visiškai pagrįstas.

Tačiau yra ir kita žmonių kategorija, vertinanti firminius, aukštos kokybės drabužius, tačiau tokį savo elgesį grindžianti ne noru prieš kažką pasirodyti, bet…praktiškumu. Taip, nors firminiai rūbai kainuoja gana solidžiai, šie gali būti iš tiesų praktiški. Sąmoningai mąstantys žmonės (o tokių mūsų visuomenėje, tikime, tikrai yra nemažai) vien už vardą nemokėtų. Pastarasis, kalbant apie drabužius, turi būti susijęs su aukšta kokybe, patogumu, ilgaamžiškumu, stilingumu: ir tik tada galima drąsiai atverti piniginę kokio nors drabužio ar aksesuaro įsigijimui. Jei žmogus, apsirengęs firminiais drabužiais, atrodo stilingai, jaučiasi patogiai (tiek fiziškai, tiek emociškai), o šie tarnauja ne vieną sezoną – investicija tikrai atsiperka. Galiausiai, firminį drabužį, šiam morališkai „pasenus“, galima parduoti ar atiduoti kažkam kitam, taip prisidedant prie tvarios visuomenės kūrimo idėjos įgyvendinimo.

Džiugu, jog šiandien, skyrus šiek tiek laiko geriausio varianto paieškai, galima rasti firminių rūbų už itin patrauklią kainą. Šią galimybę itin palengvina internetinė prekyba: kelių pelės klavišų spustelėjimu galima aplankyti kelias parduotuves ir rasti pasiūlymą, geriausiai atitinkantį turimus pageidavimus.