Išsilavinimas

Darbuotojų paieška – darbo skelbimo talpinimas

Net ir pats patraukliausias darbo skelbimas gali nesuveikti ir nepritraukti reikiamų kandidatų, jeigu jis nebus tinkamai patalpintas ir išreklamuotas. Darbuotojų paieška neišsiverčia be tinkamos strategijos susiplanavimo tam, kad būtų sulaukta daugiausiai kandidatų ir išsiskirta iš kitų panašių pasiūlymų, kuriuos yra įkėlusios kitos įmonės. Efektyvus skelbimas tikrai nėra kažkokia universali taktika, kuri veiks visur, o greičiau kelių skirtingų rūšių mišinys.

Pirmiausia, reikia suprasti, kad darbo skelbimas yra tiesiogiai skirtas kandidatams, taigi jis turi būti pritraukiantis, įdomus ir netgi įtikinantis juos, jog jūsų įmonėje yra verta dirbti bei pati pozicija yra per daug gera proga, kad ją būtų galima praleisti. Geriausias būdas tai pasiekti yra paprasčiausiai pasiklausti pašalinių asmenų nuomonės, kurie gali nešališkai įvertinti ar šis darbo pasiūlymas yra patrauklus. Tiesa, darbuotojų paieška užsiimantys specialistai dažnai šia praktika nesinaudoja, tačiau pašalinių nuomonė pakenkti tikrai negali. Reikia suprasti, kad čia reklamuojamas ne tik darbo pasiūlymas, bet ir nauja karjeros galimybė.

Tuščiažodžiavimas čia taip pat nėra sveikintinas, nes specialistai tikrai neturi daug laiko skaityti skambius ir vaizdingus aprašymus bei reikia vengi bendrauti trečiuoju asmeniu, nes vis dėl to yra kalbama tiesiogiai su jais. Tokios frazės kaip „sėkmingas kandidatas turi turėti“ nėra priimtinos ir tai tik padarys taip, kad darbuotojų paieška taps tik sunkesnė.  Taip pat reikia vengti tokių perdėtų pavadinimų kaip „administracijos genijus“, nes tikrai nėra didžiulė tikimybė, kad būtent taip administratorė ieškos naujo darbo per „Google“ paiešką.

Atrasti gerą specialistą per trumpą laiko tarpą su įprastine darbuotojų paieška tikrai nėra lengva, todėl yra verta pamastyti ir apie kitas alternatyvas, šiuo atveju, socialinius tinklus. Tai tikrai nereiškia, kad įprastas skelbimų svetaines reikia apleisti, tačiau tikslingiau būtų eiti ten, kur tikrai lankosi potencialūs kandidatai. „Facebook“, „LinkedIn“ ar net „Instagram“ reklamos gali būti puiki vieta įdėti skelbimui ir taip pasiekti dar didesnę ir platesnę auditoriją. Nes gali būti, kad reikiamas darbuotojas net neplanuoja keisti dabartinės darbovietės, o socialinėje medijoje pamatęs reklamą gali ir susidomėti naujomis karjeros perspektyvomis.