Neatsiejama vasaros sutiktuvių dalis – spintos revizija. Tačiau kaip atnaujinti savo garderobą, idant šiltuoju sezonu atrodytumėte stilingai, bet neišleistumėte daug? Stilistės Viktorijos Šaulytės teigimu, siekiant atsišviežinti vasarai, pakaks vos kelių naujų drabužių. Tuo tarpu pastebimai sutaupyti pavyks, jei madingais ir kokybiškais drabužiais pasirūpinsite per didįjį savaitgalio išpardavimą. Taigi kaip papildyti savo spintą, kad vasara būtų stilinga?
Tendencija – šlakelis „kičo“
Pasak stilistės V. Šaulytės, pagrindiniai šios vasaros stiliaus motyvai – lengvumas, patogumas ir plati spalvų paletė. Be to, neatsiejama stilingo vasariško įvaizdžio dalis – šlakelis kičo, kuris dabar – labai „ant bangos“.
„Šįmet spalvų – kaip niekad daug. Dominuos pasteliniai vieno silueto kostiumėliai, ryškių, sodrių spalvų kelnės bei sportinių motyvų palaidinės, taip pat asimetriški gėlių raštais dekoruoti sijonai, džinsiniai švarkeliai, palaidinės su boho motyvais. Vis dažniau matysime ir holografiniais elementais puoštus drabužius. Be to, į madą vėl grįžta platėjančios kelnės“, – vardija V. Šaulytė.
Tuo tarpu kalbėdama apie aksesuarus stilistė pabrėžia, kad svarbiausia ruošiantis vasarai pasirūpinti akiniais nuo saulės, kurie gali būti pačių įvairiausių spalvų ir formų, taip pat ant juosmens prisegamomis piniginėmis, kepurėmis su snapeliais ir skarelėmis. Na, o stilingiausi batai šią vasarą – patogiosios espadrilės.
Norintiems sutaupyti laiko ir neklaidžioti po parduotuves netikslingai, V. Šaulytė taip pat pataria, kur rasti neabejotinai kokybiškų, šią vasarą ypač madingų drabužių ir aksesuarų.
Pasak stilistės, platų stilingų, vasarai reikalingų dalykėlių šįmet siūlo išskirtiniai prekės ženklai „Coccinelle“, „Grey&White“, „Suitsupply“, „Michael Kors“, „Aeronautica Militare“, „Marccain“, „Strellson“, „Wolford“, „Pennyblack“, „Stefanel“ ar „Twin set“, kuriuos visus galima rasti po vienu – prekybos centro „Europa“ – stogu.
Išlaidauti nebūtina
Kiek pinigų išleisti ruošiant spintą naujam sezonui – optimalu? V. Šaulytės teigimu, atsakymas individualus. Tačiau sutaupyti nori kiekvienas, todėl šiuo atveju geriausia išeitis – apsipirkti per išpardavimą, kai skirtingos, net išskirtinių pasaulinių prekės ženklų parduotuvės kainas mažina net naujoms, ką tik pristatytoms vasaros kolekcijoms.
Antai Vilniaus širdyje esantis prekybos centras „Europa“ pasiruošti vasarai ir apsipirkti žymiai pigiau kvies jau nuo penktadienio – kultinė žemomis kainomis garsėjanti akcija „Black Friday“ čia tęsis visą savaitgalį, iki sekmadienio, o jos metu nuolaidos visoms prekėms, taip pat ir iš naujausių kolekcijų, sieks net iki 50 procentų.
„Toks išpardavimas – labai gera galimybė pasiruošti vasarai žymiai pigiau, taip pat įsigyti tai, ko galbūt jau seniai norėjote, bet vis sau neleisdavote, už kur kas mažesnę kainą. Galima sakyti, kad „Black Friday“ – puikus būdas pataupyti atostogoms, o kartu įsigyti kokybiškus drabužius, avalynę ir aksesuarus, kurie tarnaus ilgai!“ – įsitikinusi V. Šaulytė.
Stilistė taip pat atkreipia dėmesį, kad apsipirkti „Europoje“ išpardavimo proga bus dar patogiau nei įprasta – nors „Europos“ klientai naudotis automobilių stovėjimo aikštele visai nemokamai gali kiekvieną savaitgalį, „Black Friday“ proga aikštelės paslaugos nemokamos bus ir visą penktadienį.
Išeitis – praktiški drabužiai
Vis dėlto tam, kad sutaupyti atsinaujinant vasarai pavyktų maksimaliai, V. Šaulytė pataria išpardavimui sąžiningai pasiruošti iš anksto. „Juk kiekvienas savo spintoje turime gerų drabužių iš praėjusio sezono. Taigi pirmiausia reikėtų apžiūrėti savo drabužinę ir įsivertinti, ko trūksta“, – sako stilistė.
Ir netrunka iliustruoti pavyzdžiais. „Kalbant apie derinius, vasarai vertėtų rinktis praktiškus, lengvai transformuojamus drabužius ir stiliaus detales. Pavyzdžiui, plačios, lengvos kelnės puikiai derės ir prie marškinėlių, ir prie marškinių, o akiniai nuo saulės visad pagyvins bendrą įvaizdį. Tuo tarpu džinsinis sarafanas, kuris vėl grįžo į madą, puikiai tiks tiek pasivaikščiojimams mieste, tiek vakare“, – sako V. Šaulytė, ir birželio 8-10 dienomis kviečia susitikti Vilniaus prekybos centre „Europa“.
Pranešimą paskelbė: Viktorija Navickaitė, Fabula Hill+Knowlton Strategies