Naudinga

Socialinėje „Eurovaistinės“ reklamoje – ištrauka iš Maironio eilėraščio

Vardan visų sveikatos – tokią socialinę iniciatyvą pristatantis pagrindinis šalies vaistinių tinklas „Eurovaistinė“ pristato socialinę reklamą. Iniciatyva skatinama nepamiršti, kad net sušvelninus karantiną būtina saugoti save ir aplinkinius. Reklamoje nusifilmavo ir vaistininkas, ir legendinis krepšininkas Rimantas Kaukėnas, ir aktorė Larisa Kalpokaitė ir kitos įžymybės.

„Eurovaistinės“ rinkodaros departamento vadovė Kristina Gumauskienė sako, kad iniciatyva „Vardan visų sveikatos“ siekiama suteikti vilties ir optimizmo žvelgiant į ateitį. Vaizdo reklamoje tvyro karantino pabaigos laukimas ir viltys, kurios sutampa su pavasariu, o fone skamba skaitomas Maironio eilėraštis „Pavasario balsai“, kuris dabartiniame kontekste skamba naujai.

„Iniciatyva akcentuojama, kad šiandien didelė atsakomybės dalis dėl kitų sveikatos tenka kiekvienam iš mūsų, todėl saugodami savo sveikatą, saugome ir aplinkinius. Nepaisant to, tokia situacija kartais kelia nepatogumą, nežinoma, kaip elgtis naujomis aplinkybėmis. Reklama sukurta ir nufilmuota per rekordiškai trumpą laiką. Be to, ji filmuota karantino sąlygomis, laikantis, visų saugumo reikalavimų, todėl išsaugoti meninę viziją buvo nelengva“, – sako K. Gumauskienė.

Idėjos autorystė priklauso jungtinei „Ogilvy“ ir „Eurovaistinės“ komandai. Vaizdo reklamą filmavo ir kūrime dalyvavo studija „Wide Wings“.

„Ogilvy“ kūrybos vadovas Dominykas Žilėnas sako, kad reklama kalba apie tai, kas mūsų laukia po karantino. „Žmonės klipe išgyvena tai, su kuo susidūrėme visi, tačiau pabaigoje jie išeina į lauką ir susitinka kitus. Norėjome sukurti naujos, geresnės pradžios nuojautą, o kartu ir priminti atsakomybes, kurios mūsų laukia“, – sako reklamos agentūros „Ogilvy“ kūrybos vadovas.

Karantino metu nerekomenduojama paduoti ranką ar apsikabinti, todėl atsiranda tam tikra socialinė įtampa, kaip elgtis susitikus? Pasak kūrėjų, buvo pastebėta, kad žmonės sveikinasi pridėdami ranką prie širdies.

„Šis gestas mums pasirodė labai jautrus, todėl su „Eurovaistinės“ pagalba sutarėme jį pristatyti, ir paskatinti taip sveikintis kiekvieną“, – sako „Ogilvy“ kūrybos vadovas D. Žilėnas.

Rekordiškai greitai

Reklamoje nusifilmavęs „Eurovaistinės“ vaistininkas Dainius Viederis sako, kad pagrindinė reklamos mintis šiandien yra labai aktuali. „Pačią reklamos idėją vertinu labai teigiamai, nes žiūrint į dabartinę situaciją labai protinga būtų nepamesti galvos ir elgtis atsakingai, išeinant iš karantino“, – sako jis.

Pasak vaistininko, filmuotis nebuvo sudėtinga. „Reikėjo tiesiog elgtis taip lyg tai būtų eilinė diena ir būti tokiu, koks būnu po darbo dienos, todėl viskas ir buvo taip tikra ir paprasta. Prie viso to prisidėjo ir kūrybinė komanda, kuri labai aiškiai pasakė, ko iš manęs tikisi“, – sakė jis.

Prie iniciatyvos sutikę prisidėti žinomi žmonės negalėjo būti nufilmuoti, todėl pagal instrukcijas jie filmavosi patys ir atsiuntė medžiagą.

„Labai tikime iniciatyvos idėja apskritai. Darydami tiek nedaug, kiekvienas galime prisidėti prie geresnės visų mūsų sveikatos. Didžiuojamės per itin trumpą laiką sukurta kūrybine idėja ir jos išpildymo kokybe“, – sakė „Eurovaistinės“ rinkodaros vadovė.

 „Eurovaistinė“ žada plėsti šią iniciatyvą, taip padedant žmonėms sugrįžti į gyvenimą su nauja jėga ir gera savijauta.

Pranešimą paskelbė: Laura Bielskė, Eurovaistinė, UAB
Socialinėje „Eurovaistinės“ reklamoje – ištrauka iš Maironio eilėraščio