Sėkminga profesinė kelionė draudimo srityje gali prasidėti itin anksti, pavyzdžiui, vos baigus mokyklą ir neturint darbinės patirties, rodo „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ šeimos draudimo ekspertės Indrės Saldytės-Eigirdės istorija. Anksti į darbo rinką įsiliejusi bendrovės darbuotoja šiandien gali pasigirti ne vienu apdovanojimu ir puikiais klientų įvertinimais. Anot jos, pradėjus dirbti draudimo srityje, svarbiausia pernelyg greitai nenuleisti rankų, nes geri rezultatai ateina tik per nuoseklų darbą.
Pašnekovė pasakoja, kad jos kelionė draudimo srityje prasidėjo būnant vos 19-os metų, kai dar nežinojo nei koks tai darbas, ar kokias galimybes jis suteikia. Nenutuokė ir ar pavyks jame save realizuoti.
Visgi ji atskleidžia jau pirmojo darbo pokalbio metu supratusi, jog šis darbas reikalauja ne tik gerų bendravimo įgūdžių, bet ir išsamių žinių apie investavimą bei parduodamą produktą. Tačiau tai jos negąsdino – priešingai, labiausiai žavėjo galimybė padėti žmonėms apsisaugoti save ir savo šeimos narius. Ji tikina suvokusi, kad nelaimės atveju žmogus gaus draudimo išmoką, o būtent ji bus tas asmuo, kuris sunkiu momentu suteiks pagalbą.
„Man labai patinka bendrauti su žmonėmis, jiems padėti, jais rūpintis ir būti naudingai, o suvokimas, kad galiu dirbti darbą, kuris turi ir didelę prasmę šiame gyvenime, leido suprasti, kad mano pasirinkimas yra tinkamas“, – priduria bendrovės darbuotoja.
Šeimos draudimo ekspertės asmeniniai rezultatai su kiekvienais metais įmonėje vis gerėjo ir gerėjo, o tai įrodydavo gauti apdovanojimai.
„Šiandien turbūt jau esu pasiekusi visus įmanomus laiptelius, kuriuos galėčiau pasiekti savo darbo pozicijoje. Tačiau tobulėti vis dar tikrai yra kur, kasdien išmokstu naujų dalykų ir įgaunu naujos patirties. Sekmadienį nejaučiu, kad pirmadieni nenoriu eiti į darbą. Dažniausiai galvoju, kad bus pirmadienis – turiu greičiau būti darbe, nes skambino klientai, kuriems turiu padėti“, – šypsosi I. Saldytė-Eigirdė.
Kaip gimsta motyvacija
Šeimos draudimo ekspertė tikina, kad kai klientai padėkoja, gavę draudimo išmoką, liko patenkinti turimu draudimo polisu, sako, jog yra patenkinti konsultacijų kokybe, mato jose vertę ir gali paslaugas rekomenduoti savo aplinkos žmonėms – tai yra sėkmė.
„Tada suprantu, kad savo darbą atlikau teisingai, nenuvyliau ir išpildžiau kliento lūkesčius“, – teigia I. Saldytė-Eigirdė.
Ji priduria, kad kiekvienam žmogui, nepriklausomai nuo to, kur jis dirba, labai svarbi gera atmosfera, supratimas, palaikymas ir karjeros galimybės. Anot jos, tie, kurie draudimo srityje pradirba ilgiau nei 5 metus, tikėtina, šį darbą dirbs visą likusi savo gyvenimą. Čia darbuotojams suteiktos visos galimybės siekti karjeros aukštumų, finansinės nepriklausomybės, turėti laisvą darbo grafiką.
Nauja diena – nauji iššūkiai
I. Saldytės-Eigirdės teigimu, darbe kasdien kyla iššūkių, nes visi klientai skirtingi, o ryšį su jais užmegzti pavyksta tik įsigilinus į kiekvieno situaciją ir ugdant abipusį pasitikėjimą. Ji pasakoja, kad skaudžiausia yra konsultuoti klientus, kurie atsisako papildomų draudimo apsaugų manydami, jog jų neprireiks, o vėliau dėl to gailisi.
Pavyzdžiui, ji prisimena atvejį, kai klientas neįsigijo kritinių ligų draudimo, manydamas, kad yra per jaunas, o susirgęs suprato, jog išmoka jam nepriklauso. Tad draudimo ekspertės darbas – detaliai paaiškinti klientams, kokios draudimo apsaugos jiems priklauso ir kodėl jos svarbios.
„Privalome aiškiai akcentuoti klientams, kada jie gaus išmoką ir kada ji nebus mokama. Labai svarbu pasiūlyti tinkamą draudimo polisą, kuris kliento ir jo šeimos nenuviltų atsitikus nelaimei. Klientų istorijos priverčia labai individualiai ir detaliai išaiškinti, kokį polisą jie pasirinko, kokios apsaugos tame polise yra ar nėra“, – apie atsakingą kasdienį darbą pasakoja I. Saldytė-Eigirdė.
Jos teigimu, laimei, žmonės šiandien vis labiau domisi draudimu, konsultuojasi su specialistais ir turi asmeninius finansų konsultantus. I. Saldytė-Eigirdė priduria, jog vis daugiau žmonių draudžia save ir savo artimuosius suprasdami gyvybės draudimo svarbą. Jie suvokia, kad netekus pajamų dėl ligos ar nelaimės, finansiniai įsipareigojimai išliks.
„Todėl pirmiausia rekomenduojama pasirūpinti savo apsauga, o tik tada – kitais dalykais: turtu, automobiliu ar telefonu. Kadangi rinka nuolat keičiasi ir atsiranda naujų produktų, rekomenduočiau reguliariai konsultuotis su draudimo specialistu apie naujas galimybes“, – sako ji.
Pranešimą paskelbė: Matas Miknevičius, UAB Headline Agency