Naudinga

„PZU Lietuva gyvybės draudimas“ ir „TrenkTuras“ tapo partneriais

Vienai didžiausių draudimo grupių PZU priklausantis „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ pradeda partnerystę su masinių pėsčiųjų žygių organizatoriumi „TrenkTuras“. Šis bendradarbiavimas simbolizuoja bendras abiejų partnerių vertybes: dėmesį žmogaus sveikatai, emocinei gerovei bei bendruomeniškumo, kokybiško laiko leidimo kartu su artimaisiais skatinimą. 

„TrenkTuro“ žygiai – visiems šalies gyventojams lengvai prieinama pramoga, skirta tiems, kurie siekia ne tik artimiau pažinti Lietuvos kraštą, bet taip pat gerinti fizinę ir emocinę sveikatą. Mūsų bendrovei pastarosios vertybės yra vienos svarbiausių – nuolat stengiamės užtikrinti savo klientų finansinį saugumą ir tuo pačiu kiekvieną dieną skatiname juos rūpintis savo ir artimųjų sveikata. Esame įsitikinę, kad asmens gerovė prasideda nuo atsakingo požiūrio į savo kūną ir protą“, – teigia bendrovės „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ Produktų ir plėtros skyriaus vadovė Indrė Veličkienė.

Žygių organizatoriaus siūlomuose maršrutuose nemokamai galės dalyvauti „PZU Lietuva gyvybės draudimo“ bendrovės darbuotojai. O „TrenkTuro“ žygeiviai 2025 metais žygių metu galės jaustis dar saugiau – „PZU Lietuva gyvybės draudimas“ žygiuojant suteiks nemokamą nelaimingų atsitikimų (traumų) draudimą visiems, kurie registracijos metu išreikš norą būti apdraustais.

I. Veličkienės teigimu, bendradarbiaujant su „TrenkTuru“ visų pirma siekiama stiprinti komandos tarpusavio ryšius ir skatinti darbuotojų fizinį aktyvumą. Dalyvaudama organizuojamuose žygiuose įmonė galės integruoti komandos formavimo veiklas, ugdyti bendradarbiavimo įgūdžius ir kartu pasirūpinti darbuotojų gerove. Be to, šis bendradarbiavimas yra ir puikus būdas padėti didelei komandai pajusti sveikos gyvensenos svarbą, dar labiau pamilti Lietuvos kraštovaizdžius.

Pirmieji žingsniai jau žengti

Vytautas Bartulis, „TrenkTuro“ bendraįkūrėjas ir Veiklos vystymo vadovas, sako, kad aktyviai į tarpusavio bendradarbiavimą įsitraukę partneriai dažniausiai pasiekia ne vieną svarbų tikslą. 

„Pirma, įtraukdami darbuotojus bei jų šeimas į žygiavimą, partneriai gerina jų emocinę sveikatą ir bendrą mikroklimatą įmonės viduje. Antra, gerina įmonės įvaizdį, susiedami save su tvarumo bei sveikatingumo vertybes puoselėjančia veikla. Ir trečia, įgyvendina užsibrėžtus rinkodaros tikslus didinant prekinio ženklo žinomumą ar skatinant pardavimus“, – teigia V. Bartulis.

Žygių organizatoriaus tikslas – bendradarbiaujant su verslo partneriais, organizacijomis ar socialinėmis iniciatyvomis stiprinti, sveikatinti kuo įvairesnes žmonių grupes: nuo vaikų, moksleivių iki senjorų, bei padėti atrasti nepelnytai pamirštus ar įspūdingus Lietuvos kraštus.

Jau suplanuoti ir pirmieji gyvybės draudimo bendrovės kolektyvo žygiai vienose gražiausių ir turtinga gamta pasižyminčiose šalies vietose: Kazlų Rūdoje, Anykščiuose, Labanoro girioje, Alytuje bei Varėnoje. Visų žygių dalyvių lauks specialiai pažymėti PZU punktai su užkandžiais, pramogomis ir netikėtumais.

Pranešimą paskelbė: Matas Miknevičius, UAB Headline Agency