Naudinga

Nauju reklaminiu klipu pradedama kampanija „Sveikatos komanda"

Įgėlus bitei, nudegus saulėje ar nusibrozdinus koją vaikai paprastai šaukiasi mamos. Suaugusiems mamomis dažniausiai tampa vaistininkai, taip pat nuoširdžiai įsiklausantys į problemas ir pasirūpinantys ištikusiais negalavimais, o kai jau rimtesnė sveikatos problema, tada padės tik gydytojas – tokią žinią siunčia naujas, spalvingas ir stilingas „Gintarinės vaistinės“ reklaminis klipas.

 Šiuo klipu „Gintarinė vaistinė“ pradeda įgyvendinti socialinę kampaniją „Sveikatos komanda“. „Sunegalavę dažniausiai renkamės vieną iš trijų kelių: gydomės patys ar atsižvelgdami į artimiausių žmonių patarimus, einame į vaistinę arba skubame pas gydytojus. Būtent ši trijulė – pacientas, vaistininkas ir medikas – ir yra „Sveikatos komanda“, kurios tikslas – bendradarbiaujant, naudojantis turimomis žiniomis, kalbantis ir pasitikint vieni kitais įveikti bet kokią užklupusią ligą“, – sako „Gintarinės vaistinės“ rinkodaros vadovė Irena Tėvelienė.

 Vasariško ir „užkabinančio“ video klipo idėją išvystė reklamos ekspertė, kūrybininkė Stefanija Jokštytė.  Ji sako, kad po ilgo ir slogaus karantino, kada medicininė tema buvo sunki ir gąsdinanti, norėjosi lengvo, šmaikštaus ir vasariško klipo, kuris patrauktų vizualiai ir tuo pačiu perduotų žmonėms žinutę – situacijose, kai vaikystėje negaluoji ir norisi mamos pagalbos, reikia  kreiptis į vaistininkus.

 „Idėja atsirado iš gyvenimo. Juk vaikystėje susižeidę visi bėgdavome pas mamą. Tad ir norėjome išvesti paralelę tarp mamos ir vaistininko ir pakviesti žmones situacijose, kada vaikystėje šaukdavomės mamų, kreiptis į vaistininkus. O kai intuityviai jaučiate, kad jūsų atveju mama padėti nelabai galėtų – pagalbos ieškoti pas medikus. Būtent šią žinią norėjosi akcentuoti, o tuo pačiu ir atskirti, kad nebūtina visada skubėti tiesiai į poliklinikas, nes dažniausiai pagalbą ar konsultaciją puikiausiai suteikia vaistininkai, kurie toli gražu nėra tik vaistų pardavėjai“, – sako S. Jokštytė.

 Kad klipas paveikus, Stefanija iliustruoja asmeniniu pavyzdžiu. „Aš ir pati, padirbėjusi prie šio klipo, nebeskambinau mamai, kai man įgėlė vapsva, o kreipiausi į vaistininką. Mama pamatė nuotrauką „Instagram“ ir pati man paskambino, klausdama, kas nutiko“, – šypsosi pašnekovė.

 Pasak reklamos ekspertės, trys banginiai, ant kurių laikosi kiekvieno reklaminio klipo sėkmė, yra idėja, forma ir atlikimas.

 „Idėja – tai įžvalga, nuo kurios atsispiri. Šiame klipe tai buvo mintis, kad kaip vaikai užsigavę bėga pas mamą, taip suaugę turėtų kreiptis į vaistininkus. Be abejo, idėjai atspindėti visada ieškoma geriausios formos. Vienais atvejais pasiteisina dokumentika ar dainos, kitais – ryški ir patraukianti stilistika, kaip „Gintarinės vaistinės“ klipo atveju.

 Atlikimas priklauso nuo komandos ir techninio išpildymo kūrybiškumo. Komanda buvo tikrai stipri ir profesionali, situacijos, parinktos iš gyvenimo, buvo pasodrintos, suteikiant lengvo šaržo. Vyko tinkamiausio varianto, kaip filmuoti scenas, pasirinkimas. Galima buvo paprastai nufilmuoti, atskirais vaizdais, tarsi atvirutėmis, bet mes naudojome ir zoomą, ir kamera skraidė. Aikštelėje juokavome, kad čia trumpametražį filmą filmuojame“, – pasakoja S. Jokštytė.

 Klipą kūrė gamybos namai UAB “Parašiutas”, režisierius Vygantas Bachmackij, kino operatorius Vilius Mačiulskis, prodiuserė Simona Trilikauskaite, klipe vaidino profesionalūs skirtingų kartų aktoriai, tokie kaip Arūnas Sakalauskas ir Gailė Butvilaitė.

 Video klipas: https://www.youtube.com/watch?v=j6ks7HxEKkU

Pranešimą paskelbė: Džeraldas Kauneckas, UAB „Idea Prima“