Naudinga

Milita Daikerytė apie socialinius tinklus ir moterų grožį: „Tos, kurios stengiasi atrodyti nepriekaištingai – nėra pačios gražiausios“

Populiarumas Militą Daikerytę vejasi nuo vaikystės: šiuo metu grožio verslą įkūrusi mergina – viena populiariausių grožio srities influencerių Lietuvoje. Kitaip nei daugelis staiga išpopuliarėjusių asmenybių, Milita nuosekliai augina savo auditoriją ir sako, kad socialiniuose tinkluose publikuoja tik kruopščiai apgalvotą turinį. Grožio verslą vystanti mergina teigia, kad kiekvienam aklai sekti influenceriais nederėtų: svarbiausia lygiuotis tik į save.

Dirbi grožio srityje. Koks yra tavo požiūris į žmogaus išvaizdą? Kokia tau yra graži moteris?

Grožio srityje dirbu nuo 14 metų ir kasdien sutinku labai daug ir įvairių moterų. Jei kas nors veiklos pradžioje manęs būtų klausęs, kas yra grožis, atsakyčiau visiškai kitaip nei dabar. Mano požiūris ir netgi išvaizda labai keitėsi, tai galima pastebėti ir mano įrašuose, publikuotose nuotraukose. Kuo toliau, tuo labiau suprantu, kad grožio procedūros, tobulas makiažas, ar vardiniai rūbai grožio nesuteikia, jei moteris neturi pagrindinio, svarbiausio dalyko – pasitikėjimo savimi.

Moters grožį lemia ne tai, kiek aplinkinių jį pastebi, o tai, kiek graži ji pati jaučiasi. Mano nuomone, viskas priklauso nuo vidinių žmogaus vertybių ir prioritetų, į ką kiekvienas daugiausiai dedame pastangų, ta ir turime. Matant moteris, kurios itin akcentuoja ir sureikšmina išvaizdą, iškart norisi klausi: kas slepiasi po tuo tobulu makiažu, rūbais ir blizgučiais?

Reikia pripažinti, kad grožio suvokimas keičiasi – vis dažniau akį patraukia natūraliai atrodančios moterys, kurios nesureikšmina išvaizdos ir turi savitą stilių, investuoja ne į brangius rūbus, bet save; tos, kurios turi savo nuomonę, yra nepriklausomos, laisvos.

Esi viena populiariausių grožio srities influencerių Lietuvoje. Kada pajutai, sekėjų dėmesį, populiarumą?

Mano kelias į žinomumą prasidėjo gana seniai, beveik prieš dešimtmetį. Būdama 11 metų dainavau, vėliau pradėjau dalyvauti įvairiuose muzikiniuose projektuose televizijoje. Tuo metu socialiniai tinklai nebuvo populiarūs, o juose anketą turėjo ne kiekvienas. Aš ten atsiradau galbūt iš smalsumo ir niekad nemaniau, kad tai taps pajamų šaltiniu, įvaizdžio formavimo kanalu ar kitu panašios svarbos dalyku.

Mane pradėjo sekti tuo metu mano veikla besidomintys žmonės, vėliau – auditorija nuosekliai augo. Kai pradėjau aktyviau dirbti grožio srityje, mane ėmė stebėti paslaugomis besidomintys žmonės.

Tiesą sakant, savo įvaizdžiui feisbuke ar instagrame bei socialinių tinklų anketoms, neskiriu daug dėmesio ar pastangų. Tai nėra pagrindinė mano veikla ar pragyvenimo šaltinis, be to, tai atimtų labai daug laiko. Ant mano pečių yra verslas su beveik 20-ies žmonių komanda, tad veiklos ir atsakomybių tikrai pakanka. Kita vertus, žinoti, jog kažkam esu pavyzdys ar įkvėpimas – be galo malonu!

Ar planuoji, sąmoningai formuoji savo įvaizdį socialinėje erdvėje?

Reklamuoti ar pristatyti savo sekėjams kažko, kas man pačiai būtų nepriimtina, dar neteko. Todėl viskas, kuo dalinuosi, yra tai, kas man gražu ir aktualu – dažniausiai tai pasirenku intuityviai.

Kita vertus, kiekvienas mano įrašas socialinėje erdvėje nėra ir atsitiktinis, žinau, kaip noriu ten atrodyti ir koks įvaizdis man kuria naudą: įkūrus grožio studiją „Sudio M“, populiarumas socialiniuose tinkluose padėjo suburti profesionalią komandą, vykdant veiklą – pritraukti klientų.

Tiesą sakant, esu iš tų, kurie nelabai gali sureaguoti į komentarus ar leistis į diskusijas privačiomis žinutėmis. Mano darbo diena dažniausiai yra sustyguota minutėmis, tad nuolat būti online, jei ir norėčiau, neturėčiau galimybės. Todėl stengiuosi dalyvauti renginiuose, kur galiu susitikti su mane sekančia auditorija – viena iš tokių galimybių bus lapkričio 30 d. Vilniuje vyksiantis socialinių tinklų festivalis „ZOOM 2018“.

Ko pati ieškai socialinėje erdvėje? Ar turi dievaičių, ikonų?

Vengiu kažkokius žmones laikyti autoritetais – tai įpareigoja, suvaržo. Manau, kiekvienam žmogui derėtų labiau susitelkti į save. Dabar socialiniuose tinkluose yra lengva demonstruoti savo grožį, neva tobulą gyvenimą, dalintis pasiekimais ir laimėjimais. Tačiau svarbiausia, kiekvienam žmogui viduje jaustis gerai ir, mano nuomone, derėtų lygiuotis vien tik su savimi – tam, kad kiekvienas taptume savo pačių geriausiomis versijomis.

Instagrame ar feisbuke galima sekti stilistų ar mados kūrėjų profilius, surasti tam tikrų stiliaus inspiracijų. Iš kiekvieno žmogaus yra ko pasimokyti, tik visuomet reikia įvertinti, kiek tai, ką matai, yra aktualu tau pačiai, kur gali tai pritaikyti. Kiekvienas ir kiekviena turi atrasti savąją, unikalią grožio ar sėkmės formulę, nes savęs lyginimas su kitais ir konkuravimas – niekur neveda, tik menkina savivertę.

Milita Daikerytė yra viena iš socialinių tinklų festivalio „ZOOM 2018“ dalyvių. Renginyje ji kartu su Simona Burbaite ir Kenu Kačiu surengs diskusiją „Grožio-mados burtai“, į kurią kviečia atvykti visus savo sekėjus. Festivalyje taip pat visą dieną veiks interaktyvių pramogų zonos, pranešimai ir susitikimai su kitomis ryškiausiomis socialinių padangių žvaigždėmis.

Į festivalį bus nemokamai įleidžiami asmenys, turintys daugiau nei 500 sekėjų feisbuko, instagramo bei jutubo paskyrose. Bilietus į renginį platina bilietai.lt

Socialinių tinklų festivalis „ZOOM 2018“ vyks lapkričio 30 d. Socialinių mokslų kolegijoje, Kalvarijų g. 137E, Vilniuje. Renginys skirtas visiems, besidomintiems socialinių tinklų fenomenu, populiariausių influencerių Lietuvoje populiarumu bei norintiems išbandyti interaktyviausias pramogas. Festivalio programa: https://socialmediafest.lt/.

Pranešimą paskelbė: Lina Valantiejūtė, UAB „Idea Prima”