Naudinga

Į didžiausią tarptautinę grožio parodą Vidurio Rytuose – su pirmaisiais Lietuvoje kosmetikai suteiktais Halal sertifikatais

Šiandien Dubajuje, Jungtiniuose Arabų Emyratuose, prasideda didžiausia tarptautinė kosmetikos bei parfumerijos, grožio ir estetikos mugė Vidurio Rytuose ir viena iš pirmaujančių grožio parodų visame pasaulyje „Beautyworld Middle East“, kurioje dalyvauja ir penkios Lietuvos įmonės. Viena iš jungtiniame Lietuvos stende dalyvaujančių kosmetikos gamintojų į parodą vyksta ne tik parodyti savo produkcijos ir gamybos galimybių potencialiems partneriams, bet ir prisistatyti kaip pirmoji šio sektoriaus įmonė šalyje, gavusi Halal sertifikatus, patvirtinančius jos kuriamos plaukų priežiūros linijos atitikimą svarbiausioms islamo taisyklėms. 

Nusivylė virtualiai vykstančiomis parodomis

„Paroda Dubajuje – pirmoji nuo pandemijos pradžios gyvai vykstanti tradicinė grožio industrijos paroda. Iš šioje parodoje ankstesniais metais jau dalyvavusių kolegų žinome, jog dalyvavimas joje tikrai naudingas. Vidurio Rytams kaip šalis esame patrauklūs, jie aktyviai domisi lietuviška produkcija. Parodos metu vyksta intensyvus bendravimas su potencialiais partneriais, užmezgami nauji vertingi kontaktai. Tai ir yra vienas iš dalyvavimo šioje ar bet kurioje kitoje parodoje tikslų – rasti naujų potencialių produkcijos agentų, platintojų, mažmenininkų“, – sako UAB „Dermofaktorius“ direktorius Vytautas Tauginas.

Pasak jo, kita svari priežastis dalyvauti šioje, kaip ir kitose parose, galimybė iš arti susipažinti su tarptautinės rinkos naujienomis, gyvai pamatyti naujoves, pasilyginti su kitais gamintojais. „Nuo pandemijos pradžios, kaip dalyviai, dalyvavome vienoje tarptautinėje kosmetikos parodoje – didžiausioje kosmetikos ir grožio mugėje „Cosmoprof“, kuri dėl pasaulinės situacijos buvo modifikuota ir perkelta į internetinę erdvę. Dėl per rekordinį laiką sukurtos milžiniškos parodos platformos techninių trūkumų likome ja nusivylę – nors buvo pasitelktas dirbtinis intelektas, nuolat kildavo klausimų, kaip naudotis įvairiomis funkcijomis, pasitaikydavo trikdžių, sistema veikė tikrai nesklandžiai, todėl su dideliu nekantrumu ruošėmės šiai parodai Dubajuje“, – sako Vytautas Tauginas.

Dalyvauja jungtiniame Lietuvos gamintojų stende 

Nors nuo pandemijos pradžios turėjusios vykti grožio industrijos parodos buvo ne kartą atidėtos ar perkeltos ir, atitinkamai, pasirinkimas, kurioje dalyvauti, susiaurėja iki tų, kurios galiausiai įvyksta, dar vienu motyvu vykti į parodą Dubajuje „Manilla“ prekės ženklo gamintojai tapo gautas finansavimas. „Kaip Kauno prekybos, pramonės ir amatų rūmų nariai parodoje dalyvaujame jungtiniame Lietuvos gamintojų stende kartu su dar keturiais šalies kosmetikos ir sveikatinimo prekių gamintojais. Nors bendrai žiūrint, esame konkurentai, jungtinis stendas jo dalyviams sukuria sinergiją ir tampa svarbiu privalumu. Parodos lankytojai mato, jog, nepaisant to, kad esame nedidelė šalis, joje sėkmingai veikia ir kokybišką kosmetiką gamina ne vienas gamintojas, ir labiau patiki Lietuvos įmonių potencialu“, – sako bendrovės „Dermofaktorius“ direktorius.

Dubajuje spalio 5-7 dienomis vyktančioje parodoje, kurioje susirenka dalyviai iš daugiau nei 50 skirtingų pasaulio šalių, „Dermofaktorius“ pristato „Manilla“ prekės ženklo kūno, plaukų ir tris veido linijas, kurias atrinko atlikusi nedideli rinkos tyrimą ir identifikavusi opiausias odos problemas tarp šio regiono gyventojų. Taip pat, specialiai parodai įmonė adaptavo kūno liniją, kuriai pritaikė iki šiol vyrų linijai naudotą smilkalų kvapą, būdingą Vidurio Rytų kultūrai. 

Pirmieji gavo Halal sertifikatus 

Parodoje „Dermofaktorius“ savo plaukų liniją pirmą kartą pristato kaip turinčią neseniai įteiktus Halal sertifikatus, liudijančius produktų atitikimą Halal reikalavimams pagal islamo teisę. Tai reiškia, jog produktuose nėra nieko, kas draudžiama pagal islamo kanoninę teisę („halal“ – musulmonų termino „haraam“, musulmonams simbolizuojančio draudžiamus dalykus, antonimas). Tam, kad gautų skirtingose rinkose galiojančius ir visame pasaulyje dėl savo griežtų bei apibrėžtų taisyklių vertinamus Halal sertifikatus, „Dermofaktorius“ turėjo pateikti dokumentus, patvirtinančius visų ingredientų atsekamumą. 

Įmonė taip pat turėjo įrodyti, jog jos produktų sudėtyje nėra gyvūninės kilmės ingredientų bei etilo alkoholio, kurio musulmonai vartoti negali. „Pastarasis neįeina į mūsų produktų sudėtį, tačiau turėjome patvirtinti, jog juose nelieka ir dezinfekcijai naudojamų priemonių su alkoholiu pėdsakų“, – paaiškina V. Tauginas. Be to, Halal sertifikuotų produktų ir jų ingredientų ruošimo, perdirbimo, sandėliavimo ir gabenimo metu privalo būti užtikrinama švara, prekės ženklinimas ir vaizdai ant etiketės turi būti suderinami su islamo dorybėmis. Halal sertifikavimo institucijos atstovai lankėsi įmonėje „Dermofaktorius“ ir atliko gyvą auditą, kuris patvirtino, jog produktai atitinka visus kriterijus. 

Pranešimą paskelbė: Renata Keršienė, „AR Consulting“
Į didžiausią tarptautinę grožio parodą Vidurio Rytuose – su pirmaisiais Lietuvoje kosmetikai suteiktais Halal sertifikatais