Egzotinis vaisius, užkariaujantis lietuvių širdis. Kas šis pirkėjų numylėtinis?

Koks maisto produktas šiandien yra pats madingiausias? Sakysite, kad tai – avokadas?! Išties, pastaraisiais metais mitybos specialistai bei sveikos gyvensenos ekspertai nesiliauja kalbėti apie naudingąsias avokadų savybes, o liaupsės šiam žaliam gyvybės eliksyrui netyla. Tačiau nūdienos tendencijos rodo, kad į maisto mados lyderio pozicijas jau taikosi kitas vertingomis savybėmis išsiskiriantis produktas – ananasas, kurio pardavimai, prekybininkų teigimu, tiek Lietuvoje, tiek ir užsienio šalyse pastaruoju metu auga neįtikėtinu pagreičiu.

„Ananasas mūsų asortimente jau yra daugelį metų ir, atrodytų, nieko nauja, tačiau ženkliais šuoliais pastaraisiais metais augantys šių egzotinių vaisių pardavimai sako, ką kita – ananasas neabejotinai yra atrandamas pirkėjų iš naujo. Įdomu tai, kad ši tendencija jaučiama ne tik Lietuvoje, bet ir svetur.

Per pastaruosius penkerius metus mūsų parduotuvėse ananasų paklausa išaugo dvigubai, o vien per 2017-uosius, lyginant su ankstesniais metais, jų pardavimai šoktelėjo net 58 proc.“, – sako didžiausio šalyje prekybos tinklo „Maxima“ komercijos vadovė Vilma Drulienė.

Ji atskleidžia, kad ir šįmet ananasų pardavimai progresyviai auga.  Per pirmuosius penkis 2018 m. mėnesius parduota daugiau kaip 0,5 mln. šviežių ananasų, t. y. 1,5 karto daugiau nei per tą patį laikotarpį pernai.

Perka ir šviežius, ir konservuotus ananasus

Mėgstantiems ananasus pasirinkimas šio egzotinio vaisiaus parduotuvėse yra gausus ir įvairus. „Ananasas yra labai universalus vaisius, todėl jį žmonės mėgsta valgyti ir šviežią, ir džiovintą ar konservuotą. Be to, šis egzotinis vaisius puikiai tinka ne tik valgyti vieną patį, bet ir dera skirtingiems desertams, kepiniams, mėsos patiekalams ar net salotoms ir mišrainėms ruošti“, – pasakojo V. Drulienė.

Prekybos tinklo „Maxima“ pardavimų duomenys rodo, kad pernai šviežių, džiovintų ir konservuotų ananasų ir ananasų sulčių bendrai nupirkta net 17 proc. daugiau nei ankstesniais metais.

Labiausiai lietuviams patinka valgyti šviežius ananasus, kurių „Maximos“ parduotuvės lentynose galima rinktis net iš kelių skirtingų rūšių. Pernai buvo nupirkta apie 0,9 mln. šviežių ananasų. Taip pat populiarūs ir pirkėjų mėgiami yra konservuoti ananasai. „Pirkėjams siūlome įvairias šio egzotinio vaisiaus alternatyvas – džiovintus ir konservuotus ananasus. Konservuotų ananasų skardinėse pardavimai pernai buvo net 8,5 karto didesni lyginant su džiovintais, tačiau vis dėlto jie yra 2,5 karto mažiau populiarūs už šviežius vaisius“, – pasakojo „Maximos“ komercijos vadovė.

Pasak V. Drulienės, ananasų pardavimai Lietuvoje ir toliau augs, o šis egzotinis vaisius taps vis madingesnis. Tai sufleruoja ir globalinės rinkos tendencijos – visame pasaulyje ananasų pardavimai pernai yra šoktelėję net 15 proc.

Vaistas nuo visų ligų

Bromelijinių šeimos augalas – ananasas – kilo iš Pietų Amerikos, ir galbūt todėl dažnam vartotojui asocijuojasi su saulėtomis atostogomis. Dėl ananasų naudos žmogaus organizmui nėra jokių abejonių – šiuose vaisiuose gausu skirtingų vitaminų, fermentų, ląstelienos ir kitų vertingųjų medžiagų, todėl neretai ananasai vadinami vaistu nuo visų ligų.

Ir iš tiesų, reguliariai valgant ananasus tampa lengviau atsikratyti viršsvorio, mat vaisiuje apstu antioksidantų, jame esantys fermentai mažina cukraus poreikį, ląsteliena teikia sotumo jausmą bei energijos pojūtį, o tiaminas spartina medžiagų apykaitą.

Tuo tarpu ananase aptinkamas vitaminas A pasitarnauja regos gerinimui, jodas saugo nuo autoimuninių ligų, o fermentas bromelinas pasižymi eile priešuždegiminių savybių. Reguliariai skanaujant ananasų net galima sumažinti skirtingus skausmus ar net paskatinti žaizdų gijimą!

Apie bendrovę „Maxima“

Tradicinės lietuviško prekybos tinklo „Maxima“ stiprybės – mažos kainos ir platus, ypač lietuviškų prekių, pasirinkimas. Tinklą valdanti bendrovė „Maxima LT“ yra didžiausia lietuviško kapitalo įmonė, viena didžiausių mokesčių mokėtojų bei didžiausia darbo vietų kūrėja šalyje. Šiuo metu Lietuvoje veikia 244 „Maximos“ parduotuvės, kuriose dirba daugiau nei 15 tūkst. darbuotojų ir kasdien apsilanko daugiau nei 550 tūkst. klientų.

Pranešimą paskelbė: Lilija Eizintienė, Fabula Hill+Knowlton Strategies

(Perskaityta per mėnesį: 7, iš jų šiandien: 1.)

About Moteruklubas.lt