Artėjant vienai gražiausių pavasario švenčių, sūnūs ir dukros ieško, kuo pradžiuginti savo mamas. Internetinė parduotuvė „Pigu.lt“ atliko apklausą, kurioje ir mamos, ir vaikai pasidalino, ką, jų manymu, geriausia dovanoti mamos dienos proga.
Paklausti, kokia dovana yra tinkamiausia mamai, 36 proc. apklausoje „Pigu.lt“ tinklapyje ar mobiliojoje programėlėje dalyvavusių dovanas renkančių vaikų teigia, kad tai – kvepalai. Kiti populiarūs pasirinkimai – elektroniniai prietaisai (19 proc.) ir juvelyriniai dirbiniai bei aksesuarai (11 proc.), dar toliau rikiuojasi kosmetika ir knygos.
Pačios mamos, įvardydamos labiausiai tinkamą dovaną šios šventės proga, taip pat dažniausiai rinkosi kvepalus (38 proc.), elektroninius prietaisus (18 proc.) ir juvelyrinius dirbinius (11 proc.).
„Apklausą apie mamos dieną vykdome jau trečią kartą ir iš ankstesnių rezultatų žinome, kad mamos bene labiausiai vertina patį pasveikinimą, apkabinimus ir laiką, praleistą kartu. Tačiau šiemet nutarėme susiaurinti klausimą ir pasidomėti, kas visgi yra pati geriausia dovana. Matome, kad mamos, net ir pačios paprašytos įrašyti, ko labiausiai norėtų sulaukti, kartu su gėlėmis, apkabinimais ir šiltais žodžiais bene dažniausiai įvardija būtent kvepalus“, – komentuoja Giedrė Vilkė, „Pigu.lt“ rinkodaros vadovė.
Nors daugeliu atvejų vaikų ir mamų nuomonės, įvardijant tinkamiausią dovaną, sutampa, yra ir skirtumų: vienas iš populiariausių mamų pasirinkimų yra baldai – tai atrodo tinkamiausia dovana 8 proc. mamų. Palyginti, tarp apklaustųjų vaikų, baldus pasirinko tik 3 procentai.
„Pavasaris – atsinaujinimo metas, todėl nenuostabu, kad dažna mama pagalvoja apie tai, jog norėtų naujais baldais ir įvairiomis interjero detalėmis pagyvinti, papuošti savo namus. Apklausoje neretai įvardinta dovanos idėja – lauko baldų komplektas. Šią mintį, matyt, ne vienam padiktavo netikėtai atšilę orai ir noras kartu su šeima kuo daugiau laiko leisti gryname ore“, – teigia G. Vilkė.
Kalbant apie praktiškas dovanas, beveik pusė apklausoje dalyvavusių vaikų ir mamų nurodė, kad aksesuarai automobiliui ar namų valymo reikmenys nėra tinkami dovanoti mamos dienos proga. Tuo metu maisto ruoša įvertinta palankiau – maisto ruošimo prekės netinkamos pasirodė tik kas septintam vaikui ir kas penktai mamai.
Mamos dieną švęsti planuoja trys ketvirtadaliai apklaustųjų. Apklausa, kurioje dalyvavo 1300 respondentų, vyko balandžio 26–29 dienomis el. parduotuvėje „Pigu.lt“.
Apie „Pigu“ grupę
„Pigu“ grupė, kuriai priklauso internetinės parduotuvės „Pigu.lt“ Lietuvoje, „220.lv“ Latvijoje ir „Kaup24.ee“ Estijoje, yra didžiausia el. prekybos rinkos dalyvė Baltijos šalyse. Nuo 2015 m. „Pigu“ grupę valdo viena didžiausių Centrinės ir Rytų Europos privataus kapitalo investicijų bendrovė MCI. Tai pirmoji ir kol kas vienintelė Lietuvos įmonė, patekusi tarp sparčiausiai augančių penkių didžiausių Vidurio Europos technologijų įmonių ketverius metus iš eilės.
Pranešimą paskelbė: Matas Noreika, UAB „Gravitas Partners”