Daugiau nei pusšimtis vilniečių trečiadienio vidudienį praleido kiek neįprastai: susitikę „Vilnius Tech Park“ centre, dalyvavo atviroje jogos pamokoje #Laikassau, kuriai dirigavo ilgametę patirtį turinti Milana Jašinskytė. Renginio metu M. Jašinskytė dalijosi teorinėmis ir praktinėmis žiniomis apie jogą bei kvietė akimirkai stabtelti, atsigręžti į save, pasimėgauti vien sau skirtu laiku ir gaivinančia arbata „Fuzetea“. Laiko sau renginyje paskyrė ir žinomi žmonės.
„Džiaugiuosi, kad Lietuvoje vis daugiau žmonių savo perkrautose dienotvarkėse atranda laiko sau ir judėjimui. Ypatingai gera matyti, kad Lietuvoje bunda joga, kuri atveria duris į šviesų ir sveiką gyvenimo būdą. Šiandienos įvadinė jogos pamoka ir gausybės smalsuolių akys tai įrodė – pagaliau mes išmokstame atsigręžti į save“, – įspūdžiais dalijosi M. Jašinskytė.
Kartu su M. Jašinskyte jogos pamokoje dalyvavo ir naująją arbatą išbandė būrys laiko sau dažnai pristingančių, bet nuolat ieškančių garsenybių, tarp kurių – socialinių tinklų žvaigždė Karolina Meschino su draugu Jonu Misevičiumi, dizainerė Ieva Daugirdaitė, dainininkė Katažina Zvonkuvienė, tinklaraštininkė Karolina Marozaitė, tinklaraščio mamoms įkūrėja Sotera Bernatonienė, „Vaflių namų“ savininkė ir „Mamų radijo“ įkūrėja Laura Mazalienė, stilistai Viktorija Šaulytė ir Joringis Šatas, dainininkė Paula Valentaitė, kulinarinį tinklaraštį „Ant medinės lentelės“ rašanti Kristina Pišniukaitė, tinklaraščio „Dydis nesvarbu“ autorė Giedrė Valavičiūtė.
Viena iš iniciatyvos organizatorių – „Coca-Cola Baltic“ – renginio dalyvius supažindino su nauju produktu Lietuvos rinkoje – šalta arbata „Fuzetea“, kuri Europos rinkai pirmąkart pristatyta vos prieš kelias savaites Ciuriche, Šveicarijoje. Lietuvoje „Fuzetea“ arbatos, susidedančios iš subalansuoto arbatos, žolelių ir vaisių derinio, galima rasti penkių skirtingų skonių, visuose didžiuosiuose prekybos tinkluose. Šiuo metu „Fuzetea“ jau prieinama 52 rinkose visame pasaulyje.
„Coca-Cola“ vadovė Baltijos šalims Ieva Matulaitienė pabrėžė, kad vartotojų įpročiai keičiasi, todėl būtina ieškoti būdų, kaip prisitaikyti prie savo klientų poreikių: „Besikeičiantis vartotojų skonis, taip pat lūkesčiai, tampa reikšmingu ženklu gamintojams. Šiuolaikinis žmogus vis dažniau ieško natūralių skonių, kas paskatino mus sukurti naują, gaivų ir organizmui naudingą produktą. „Fuzetea“ gamybai naudojame arbatžolių ekstraktą iš Kenijos, taip pat Azijos šalių – kraštų, garsėjančių kokybiškiausiomis arbatos rūšimis.“
Pasak I. Matulaitienės, naujasis gėrimas sukurtas skubantiems, aktyviai gyvenantiems žmonėms, mat padeda ne tik atsigaivinti, bet ir atsipalaiduoti. O rasti laiko sau, pasak vadovės, nūdieną ypač aktualu.
Pranešimą paskelbė : Justina Steiblytė, Fabula Hill+Knowlton Strategies