Vis daugiau interneto vartotojų visame pasaulyje naudojasi socialiniu tinklu “Facebook” bei facebook reklama. Todėl didžiausias pasaulyje soc. tinklas “Facebook” siekdamas vartotojams suteikti itin kokybiškas paslaugas, atidarė duomenų centrą (poliarinio rato krašte) Švedijos mieste Lulea. Vieta buvo pasirinkta neatsitiktinai: subarktinis klimatas, kuris padarys minimalų energijos suvartojimą serveriams vėsinti. Tai pirmasis duomenų centras už JAV ribų, ir “Facebook” vadina jį “vienu iš efektyviausių pasaulyje.”
Tai vieta, kur gyvena socialinio tinklo 1 milijardo žmonių auditorija. Siūlau pasivaikščioti tarp naujų aukštos klasės serverių “Facebook” prie poliarinio rato krašto.
Socialinis tinklas “Facebook” buvo įkurtas 2004 metais Mark’o Zuckerberg’o ir jo kambariokais iš Harvardo universiteto.
Beje, yra ne tik serverių ir aušinimo sistemos, bet ir poilsio kambariai.
Pirmiausia svetainė buvo pavadinta Thefacebook ir buvo prieinama tik Harvardo universiteto studentams, vėliau atsidarė registracija ir kitiems Bostono universitetams, o tada ir visiems JAV švietimo įstaigų studentams, su elektroninio pašto adresu .edu srityje. Nuo 2006 metų rugsėjo, svetainė tapo prieinama visiems interneto vartotojams vyresniems kaip 13 metų amžiaus.
Pašalinkite «The», tiesiog „Facebook”, taip kiečiau (k/f „Socialinis tinklas”).
Aušinimo sistemos
Beje, domeno vardo facebook.com pirkimas 2005 metais kainavo $200000.
2011 sausį, pasak laikraščio „The New York Times”, „Facebook” pasiekė 50 milijardų JAV dolerių vertę.
2012 spalį socialinio tinklo „Facebook” auditoriją sudarė vienas milijardas žmonių – tai tie, kurie užėjo į svetainę bent kartą į mėnesį, ar buvo užfiksuoti naudojant „Like” mygtuką.
Taigi, teoriškai, kas 7 žmogus planetoje yra registruotas „Facebook”.
Pagrindiniai „Facebook” konkurentai pasaulinėje rinkoje – tai „Twitter” ir „Google+”, kurie atsilieka daugiau nei pusę milijardo vartotojų.
Aktyvi paros auditorija kovo mėnesį sudarė 526 milijonai žmonių.
Apie 500 milijonų žmonių per mėnesį naudojasi „Facebook” mobiliaja aplikacija.
Svetainėje užfiksuota 125 milijardai „draugiškų ryšių”. Puslapių peržiūrų skaičius 2011 spalį sudarė 1 trilijoną. Bendrovės pajamos pirmąjį 2012 metų ketvirtį sudarė 1 mlrd 58 milijonus JAV dolerių, o tai yra 6,5% mažiau nei ankstesnį ketvirtį. Taigi, kiekvienas vartotojas bendrovei uždirbo per ketvirtį šiek tiek daugiau už dolerį.