Grožis

Kaip tinkamai prižiūrėti paakių odą

Ar žinojote, kad po jūsų akimis esanti oda yra pati ploniausia? Ne? Tačiau nuo šiol jums nebeturėtų kilti klausimų, kodėl paakiai taip greitai išduoda apie jūsų nuovargį, miego trūkumą ir nesustabdomai bėgantį laiką. Laimei, yra veiksmingų priemonių, galinčių padėti tinkamai pasirūpinti savo paakių oda ir užtikrinti, kad atrodytumėte jaunatviškai.

Saugokitės saulės

Turbūt jau seniai žinote, kaip stipriai saulė gali pakenkti mūsų odai. Todėl tampa ypatingai svarbu tinkamai apsaugoti odą nuo kenksmingų ultravioletinių saulės spindulių daromo neigiamo poveikio.

Taigi, kasdien prieš išeidamos iš namų būtinai pasitepkite odą apsauginiu kremu nuo saulės. Ir nepamirškite to daryti net ir tuomet, kai už lango yra debesuota ir nematote jokios saulės. Tuo tarpu, jei yra labai karšta ir jums tenka daug laiko praleisti gryname ore, apsauginį kremą nuo saulės turėtumėte tepti reguliariai, vidutiniškai kas 2-3 val. Būtina dėvėti pasirinktą galvos apdangalą ir nepamiršti akinių nuo saulės, tokiu būdu apsaugant savo ploną paakių odą!

Propaguokite sveiką mitybą

Nors nėra jokių abejonių, kad gerai žinote, jog turėtumėte sveikai maitintis dėl puikios sveikatos ir savijautos, greičiausiai nežinojote, jog tai taip pat turi tiesioginės įtakos ir jūsų paakių odos išvaizdai. Kadangi paakių oda yra labai plona, būtina imtis priemonių, kad odos ląstelės visuomet būtų labai sveikos ir stiprios, o tam organizmą reikia papildyti būtiniausiais vitaminais ir mineralais. Jei organizme stigs maistinių medžiagų, paspartės odos senėjimo procesai. Be to, ne ką mažiau svarbu kasdien vartoti ir pakankamai vandens (bent 8 stiklines per dieną) ir vengti žalingų įpročių.

Naudokite serumą su bakučioliu

Dažnai paakių priežiūrai yra rekomenduojama naudoti retinolio serumus. Ir nors vietiškai vartojamas retinolis gali padėti sumažinti ant paakių odos matomas raukšles ir pašviesinti odą, paspartindamas odos ląstelių apykaitą, vis dėlto kartais jis sugelia dilgčiojimą, deginimą, paraudimą ir kt. Tačiau retinolis nėra vienintelis, kurį galima naudoti paakių odos priežiūrai. Saugia pastarosios medžiagos alternatyva gali būti bakučiolis!

Atliktų tyrimų rezultatai parodė, kad bakučiolis paprastai nesukelia minėto šalutinio poveikio. Jis gali paskatinti kolageno gamybą, padidina odos elastingumą, pagerinti odos tonusą ir tekstūrą, tokiu būdu visiškai pašalinant arba reikšmingai sumažinant matomus odos senėjimo požymius. Be to, jei jūsų naudojamame serume su bakučioliu kartu bus ir vitaminas C, galėsite veiksmingai pašviesinti paakių odą ir sumažinti pigmentaciją. Todėl paakių priežiūros produktai su bakučioliu gali būti veiksminga alternatyva retinolio produktams.

Tepkite paakių kremą

Norint veiksmingai puoselėti savo ploną paakių odą, nepakenks pasitelkti ir akių kremą! Vertėtų ieškoti akių kremo, kuriame būtų hialurono, keramidų, jau minėto bakučiolio, vitamino B ir C. Pavyzdžiui, paakių odos priežiūrai galėtų puikiai tikti drėkinantis akių kremas su hialurono rūgštimi ir keramidais, kurio sudėtyje būtų ir bakučiolo. Tokia paakių odos priežiūros priemonė padėtų atstatyti odos drėgmės balansą, apsaugotų nuo skysčių praradimo ir padėtų apsisaugoti nuo pirmųjų senėjimo požymių, pagerinant odos elastingumą, sumažinant raukšleles, nuraminant paakių odą ir kt.

Taip pat tiktų ir šviesinantis vitamino C paakių kremas su kofeinu ir peptidais, kurio dėka pašviesėtų patamsėjusi paakių oda, sumažėtų nuovargio požymiai, paakių patinimas, pigmentinės dėmės, odos raukšlelės ir kt.

Tačiau jei pasirinksite į savo grožio priežiūros rutiną įtraukti akių kremą, įsitikinkite, kad jį tepate tinkamu būdu. Akių kremą visada švelniai tepkite ir braukite pirštu. Jokiu būdu netrinkite ir netraukite odos po akimis, nes priešingu atveju ją galite labai lengvai pažeisti.

Pakankamai laiko skirkite miegui

Jei norite, kad jūsų paakių odos priežiūra taptų efektyvesnė ir padėtų sulaukti norimų rezultatų, neturėtumėte pamiršti ir apie kokybišką miegą. Jei pavyksta, pasistenkite kasnakt miegoti bent 7-8 valandas. Tačiau svarbia išlieka ir jūsų miegojimo padėtis, kadangi miegant ant šono arba pilvo, galite paspartinti veido odos raukšlių formavimąsi. Dėl šios priežasties geriausia miegoti ant nugaros.